Retour en service
Wanneer de gekochte lamp niet aan de verwachtingen voldoet, is het mogelijk om uw lamp binnen 14 dagen na levering te retourneren. Uiteraard zijn hieraan enkele voorwaarden verbonden. Deze worden hieronder genoemd. Wij adviseren u om direct na bezorging uw lamp te controleren op beschadigingen.
Retourprocedure en bedenktijd
Bij Lampidee heeft u een bedenktijd van 14 dagen vanaf het moment dat u de bestelde artikelen in uw bezit heeft. Deze termijn geeft u de mogelijkheid om het product te bekijken, te beoordelen en na te denken of u het product wilt houden of retourneren. Stel de lamp voldoet niet aan de verwachtingen, dan kunt u deze retourneren naar ons. Het lieft ruilen wij natuurlijk het bestelde artikel om voor een andere artikel dat wel aan uw verwachtingen kan vodoen, maar als dat niet lukt kunt uw altijd uw geld terug ontvangen.
Onze retourprocedure is als volgt:
-
Let op: Als uw lamp gekocht is in één van onze winkels, dan adviseren wij u om contact op te nemen met de desbetreffende winkel.
-
Let op: Is de lamp kapot of beschadigd geleverd? Dat vinden wij erg vervelend en wij komen natuurlijk de lamp zo spoedig mogelijk kosteloos omruilen. Wilt u dan z.s.m. contact met ons opnemen via klantenservice@lampidee.nl. De onderstaande retourprocedure is dan niet van toepassing.
-
Retourmeldingen van bestellingen via onze webhop kunnen aangemeld worden via het meegeleverde retourformulier. De retour te sturen lampen dienen binnen 14 dagen na retourmelding geretourneerd te worden naar ons retouradres. U kunt de retourmelding ook naar ons mailen via webshop@lampidee.nl
Ons retouradres is Lampidee b.v. - Ettensebaan 17a3 - 4812 XA Breda - Nederland -
De kosten voor het retour sturen van uw bestelling en voor het gebruik van Billink zijn voor uw eigen rekening. Deze verzendkosten kunnen variëren per vervoerder en per grootte van de verpakking. Daarom adviseren wij ook om de bestelde lampen te retourneren in één van onze winkels.
Belangrijk is dat u altijd controleert direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via klantenservice@lampidee.nl of ons contactformulier. Uw bestelde artikel valt dan niet onder de retourvoorwaarden, maar onder de garantievoorwaarden. Als de lamp gekocht is in één van onze winkels adviseren wij u om contact op te nemen met het desbetreffende filiaal. Retourmeldingen via de website gelden alleen voor bestellingen via onze webshop.
Retourvoorwaarden
Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het retourneren. U kunt het artikel retourneren: | Sommige artikelen mogen niet geretourneerd worden. Het gaat hier om: |
|||
binnen van 14 dagen na levering | artikelen die speciaal voor u zijn besteld, | |||
in de originele staat, compleet en onbeschadigd* | speciale lichtbronnen buiten ons standaard assortiment | |||
en in de (indien mogelijk) originele verpakking ** | artikelen die op maat zijn gemaakt, zoals lampenkappen |
Als aan de bovenstaande voorwaarden is voldaan, kunt u de lamp retourneren naar ons retouradres met een kopy van uw factuur en een ingevuld retourformulier. Wij verzoeken u vriendelijk om het artikel dat u terugstuurt goed te beschermen met bijvoorbeeld luchtkussenfolie. Dit is ter voorkoming van schade en breuk. Als wij het artikel in goede staat retour hebben ontvangen, zullen wij de aanschafprijs binnen enkele dagen terugstorten op uw bankrekening. Dit is inclusief de heen-verzendkosten, maar m.u.v. de kosten voor het bezorgen op tijdsafspraak.
Zelf terugbrengen
De snelste manier van retourneren is om het te retourneren product zelf terug te brengen bij één van onze winkels, want dan kan het retourbedrag sneller worden terugbetaald en kost betaalt u geen verzendkosten. Belangrijk bij zelf terugbrengen is dat u altijd het artikel aanmeldt via ons mailadres webshop@lampidee.nl, want dan kunnen wij de desbetreffende winkel op de hoogte brengen.